Hei. her for en ukes tid siden ble jeg bitt av et stort insekt på begge anklene og på kneet så jeg måtte rømme inn.. når jeg så det den ene gangen trodde jeg først det var en stor veps, ca 3 cm lang med møll vinger. Jeg rømte inn og har ikke sett den etter det.. helt til i dag. I dag kom katten inn med en som var ca 4-5 cm lang og lignet veldig på den som bet meg. Noen aom vet hvilket insekt dette er?
Replies
Aktive deltaker1160
I alle fall ikke denne som bet deg. Dette er en veldig slitt sommerfugl. Vet ikke hva som bet deg, hvis det er så stort som du beskriver så må det jo nesten være en av de store kleggene, fks. reinsdyrklegg som er tallrik noen plasser.