Search in Topic
Replies
Ja, heilt klart ei kakerlakknymfe, men for meg ser dette helst ut som markkakerlakk. Denne er ein naturleg førekommande art i Norge som er i stand til overleve ute i naturen i største delen av landet. Vert ikkje rekna som skadedyr. Originally posted by ArnorG
Takk for svar! Ja, heller mot markkakerlakk selv. Har nok kommet seg inn verandadøren. Hører man kakerlakk får man jo litt skrekken :D
Email Member
Loading...
Send Private Message
Loading...
Send Topic
Loading...