jobbe med biologi


Hei! Eg vurderer å søkje på bachelor studiet i biologi til hausten. Korleis er arbeidsmarknaden for biologar for tida, er det vanskeleg å få jobb etter endt utdanning? Korleis er muligheitene for jobb når ein vil busetje seg i ei bygd, kva kan ein då evt jobbe som? Er ein nødt til å bu i ein by for å få jobb? Har alltid vore interessert i natur og dyr og planteliv, så eg har veldig lyst til å studere biologi, men er litt i tvil då eg ikkje veit så mykje om korleis arbeidsmarknaden er...
Håpar på svar!
Helsing Elisabeth