×
Warning!
Please enable JavaScript in your browser!
Toggle navigation
Home
Forum
All Forums
Active Topics
Members
Search
About
License
About
Help
English
Norwegian
All Forums
Spør en biolog
Spør om dyr
Finmotorikk-Grovmotorikk
Sign In
Register
Search in Topic
Print Topic
Nybegynner
17
bløffen -
23 Apr 2006 23:18
Finmotorikk-Grovmotorikk
Jeg mener at ett barn begynner å utvikle finmotorikken allerede fra 0-6 uker men er usikker på om dette er riktig. Vil gjerne høre andres mening om dette. I læreboka står det ingen ting om emnet men i arbeidsboka er det spørsmål om dette
Print Topic
×
Email Member
Loading...
×
Send Private Message
Loading...
×
Send Topic
Loading...
Search in Topic
Categories
Spør en biolog
Spør om utdannelse og arbeid
Spør om biologi generelt!
Spør om planter
Spør om mose og lav
Spør om sopp
Spør om insekter og edderkoppdyr
Spør om dyr
Spør om andre naturfag
Biologicafé
Diskusjoner og meddelelser
Min biologiopplevelse
Jobbtelegrafen!
Diskusjon
Artsobservasjoner.no - spør og del erfaring!
Artsobservasjoner.no - spør og del erfaring!
Komme i gang
Spør om forumet
Teste forumet
Loading...
Chat
...