Finmotorikk-Grovmotorikk


Jeg mener at ett barn begynner å utvikle finmotorikken allerede fra 0-6 uker men er usikker på om dette er riktig. Vil gjerne høre andres mening om dette. I læreboka står det ingen ting om emnet men i arbeidsboka er det spørsmål om dettequestion