Hej med jer
Jeg har lavet en hjemmeside om fugle, siden er på dansk og kommer snart på svensk også.

Hilsen Sanne/fuglepigerne.dk
Replies

Hei Sanne,

jeg fant siden din for noen uker siden, og må si det er en meget fin side! Tillykke med den!

Christer
Hej Christer
Tak for det, du har været hurtig, da siden kun er 3 uger gammel...smil!
Det er jo dejligt at vi kan være lidt nordiske sammen, håber på mange bruger fra Norge og Sverige...

Hilsen Sanne
Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg kom inn på hjemmesiden din, men tror det var i forbindelse med "fugleognatur", som jeg også er innom ganske ofte. Ja, det er jo bare hyggelig å være litt nordisk, landegrensene er jo i grunn kunstige skiller...

Christer
Hej igen
Er der nogle sider du kan anbefale jeg skriver til mht. at linke?

Venlig hilsen Sanne